Brett Motors
Identitate vizuală
Brett Motors a intrat în 2005 pe o piață a distribuitorilor de utilaje dominată de câțiva giganți. Însă nișa în care a hotărât de la bun început să activeze, cea a utilajelor compacte, era pregătită să mai primească un competitor. Vedeta portofoliului Brett erau – și au rămas până în momentul de față – încărcătoarele cu virare prin derapare marca Mustang. Echipamente mici, dar pline de nerv și utile la o mulțime de lucrări – acesta a fost rezumatul brief-ului cu care ne-am apucat de treabă.
Provocarea era de această dată umanizarea imaginii Brett. Soluția pe care am găsit-o a fost completarea logoului cu un simpatic trio antropomorf. Fiecare dintre cele trei personaje corespunde unui produs cheie al portofoliului. (În imaginea de pe versoul cărții de vizită se pot vedea de la stânga la dreapta simbolurile corespunzând încărcătoarelor cu virare prin derapare, încărcătoarelor compacte cu braț telescopabil și excavatoarelor compacte.)