Crug

 

Brett Motors

Identitate vizuală

Brett Motors a intrat în 2005 pe o piață a distribuitorilor de utilaje dominată de câțiva giganți. Însă nișa în care a hotărât de la bun început să activeze, cea a utilajelor compacte, era pregătită să mai primească un competitor. Vedeta portofoliului Brett erau – și au rămas până în momentul de față – încărcătoarele cu virare prin derapare marca Mustang. Echipamente mici, dar pline de nerv și utile la o mulțime de lucrări – acesta a fost rezumatul brief-ului cu care ne-am apucat de treabă.

 
Identitatea vizuală gândită atunci a fost un instrument util în dezvoltarea companiei. Câțiva ani mai târziu însă, în 2010, lucrurile evoluaseră. Portofoliul firmei se îmbogățise cu câteva brand-uri și un alt aspect avea o pondere din ce în ce mai mare în cifra de afaceri. Este vorba despre pachetul de servicii de care era însoțită fiecare dintre vânzări. Acest lucru însemna că relația cu clientul nu se încheie în momentul vâzării, ci continuă cu asistență financiară, consultanță și service.
 
 

Provocarea era de această dată umanizarea imaginii Brett. Soluția pe care am găsit-o a fost completarea logoului cu un simpatic trio antropomorf. Fiecare dintre cele trei personaje corespunde unui produs cheie al portofoliului. (În imaginea de pe versoul cărții de vizită se pot vedea de la stânga la dreapta simbolurile corespunzând încărcătoarelor cu virare prin derapare, încărcătoarelor compacte cu braț telescopabil și excavatoarelor compacte.)

 
 
 
Orientarea companiei către zona serviciilor a fost oficializată în momentul în care toate materialele de comunicare Brett Motors au fost reconstruite în acord cu noua identitate vizuală.
 
 
 
 

proiecte similare