Crug

 

Centrul de Resurse Juridice

Branding de eveniment

Etica și conformitatea nu sunt subiecte care să frământe în mod special mediul de afaceri din România. Pentru a atenua această lipsă de interes, cele două aspecte au constituit tema evenimentului Business Ethics and Compliance Conference organizat de către Centrul de Resurse Juridice la începutul lui 2013.
 
Evenimentul a reunit peste 90 de reprezentanți ai mediului de afaceri, ai mediului academic, ai sectorului nonguvernamental, precum și reprezentanți ai instituțiilor publice centrale. S-au dezbătut acțiunile pe care le poate întreprinde statul român pentru a stimula companiile românești să investească în etică și în sistemele interne de conformitate, precum și importanța implicării companiilor publice și private în promovarea unui comportament etic și integru în afaceri.
 
 

Deși memorabilă, identitatea vizuală e suficient de rezervată încât să nu deturneze atenția de la problematica simpozionului: logoul nu are simbol ci se rezumă la tipografie, iar cromatic brandul e reprezentat de o singură culoare. Grafica secundară, cu ajutorul unui simbol repetitv, sugerează ideea de progres, de continuitate, de proces în plină desfășurare.

 
 

Organizatorul conferinței, Centrul de Resurse Juridice (CRJ), este o organizaţie non-guvernamentală înființată în anul 1998 de către Fundația pentru o Societate Deschisă (actuala Fundație Soros). Acțiunile CRJ urmăresc atât crearea și buna funcționare a unui cadru legal și instituțional care să asigure respectarea drepturilor omului și a egalității de șanse, cât și accesul liber la un act de justiție echitabil.

 
 
 
 

proiecte similare