Centrul de Resurse Juridice
Branding de eveniment
![](uploads/cache/projects__cropped_project_52_app0519a50ce5ccfd.png)
![](uploads/cache/project_lines__cropped_project_line_19_app052010a30e6149.jpg)
![](uploads/cache/project_lines__cropped_project_line_109_app051e80581cd017.jpg)
Deși memorabilă, identitatea vizuală e suficient de rezervată încât să nu deturneze atenția de la problematica simpozionului: logoul nu are simbol ci se rezumă la tipografie, iar cromatic brandul e reprezentat de o singură culoare. Grafica secundară, cu ajutorul unui simbol repetitv, sugerează ideea de progres, de continuitate, de proces în plină desfășurare.
![](uploads/cache/project_lines__cropped_project_line_111_app0520112613eaea.jpg)
Organizatorul conferinței, Centrul de Resurse Juridice (CRJ), este o organizaţie non-guvernamentală înființată în anul 1998 de către Fundația pentru o Societate Deschisă (actuala Fundație Soros). Acțiunile CRJ urmăresc atât crearea și buna funcționare a unui cadru legal și instituțional care să asigure respectarea drepturilor omului și a egalității de șanse, cât și accesul liber la un act de justiție echitabil.
![](uploads/cache/project_lines__cropped_project_line_203_app05201129f3769f.jpg)