Crug

 

Christian Adventure

Identitate vizuală

Școala de ghizi Christian Adventure nu e o companie care să aibă profitul drept principal obiectiv. Ea este mai întâi de toate o organizație preocupată de promovarea valorilor naționale și de sprijinirea turismului montan românesc. Solemnitatea nu face parte din setul de valori al brandului. Cu toate acestea, am decis să dăm câteva indicii care să inspire un aer într-o oarecare măsură oficial. Pe acest considerent forma logoului e rotundă, fapt care trimite cu gândul la o medalie, iar unul dintre elementele grafice importante e tricolorul românesc.
 
 

Brandul e prietenos și direct, iar mesajele pe care le transmite sunt întotdeauna scurte și la obiect. Sistemul de culori și grafica secundară trebuia să poată susține vizual acest mod franc de a pune problema. Drept urmare, paleta cromatică e îngustă: doar galben și negru, iar grafica de susținere face trimitere directă la marcajele turistice ale traseelor montane cu ajutorul unei texturi formată exclusiv din figuri geometrice elementare.

 
 
 
 
 
Elevii și instructorii școlii sunt cei mai importanți mesageri ai brandului. De aceea, personalizarea obiectelor vestimentare folosite de ei în aplicații a fost una din operațiunile centrale ale demersului de branding.
 
 

proiecte similare