Euromaster
Varianta românească a website-ului
Compania, specializată în service de anvelope și mentenanță auto, este prezentă în 17 țări europene – Austria, Republica Cehă, Danemarca, Elveția, Finlanda, Franța, Germania, Italia, Marea Britanie, Norvegia, Olanda, Polonia, România, Spania, Suedia și Turcia – și are în jur de 2.000 de puncte de lucru. Pentru filiala din România, cifrele se prezintă bine: mai mult de 100.000 de anvelope vândute în 2011, aproximativ 140 de angajați și o cifră de afaceri care se învârte în jurul valorii de 22.000.000 de euro.
Cerințele principale ale brief-ului pentru noul site erau să fie bine puse în evidență toate acele instrumente care simplifică accesul clientului la serviciile companiei. Este vorba în primul rând de uneltele online oferite de Euromaster – localizatorul de punct de lucru și modulul e-booking – precum și de formularul de cerere de ofertă. În plus, trebuiau create formularele de contact și de aplicație pentru pozițiile publicate în secțiunea Cariere și trebuiau create o secțiune de voucher-e și un mini-forum.
Cu toate că modulul de administrare e intuitiv și ușor de manevrat, nu ne-am asumat niciun risc. Am pregătit un manual de utilizare amplu, în care sunt explicate în detaliu – probabil prea în detaliu – toate situațiile pe care le poate întâmpina un administrator.