Crug

 

Europa Travel

Brandingul companiei

Europa Travel este prima companie de turism care a avut curajul să își asume în mod public statutul de agenție low cost. Turistul care alege acest brand are acces la cele mai ieftine pachete turistice din piață, iar raportul dintre calitatea serviciilor și preț este întotdeauna unul excelent. Noua identitate vizuală Europa Travel trebuia să ofere toate instrumentele necesare pentru susținerea acestei poziționări.
 
Forța brandului constă în faptul că are cele mai ieftine produse din piață, însă nu face rabat la calitate. În ciuda prețurilor mici, serviciile oferite sunt bune. Grație economiei făcute la achiziția pachetelor turistice, cei care călătoresc cu Europa Travel au mai mulți bani de cheltuit în vacanță. Exact acesta este mesajul sloganului care apare pe majoritatea materialelor de promovare.
 
 
Europa Travel nu e un brand elitist. Toate mesajele pe care le livrează sunt scurte și la obiect. Afișele, banner-ele online și eventualele panouri publicitare comunică doar informația elementară. Însă felul în care sunt prezentate mesajele – scrise cu majuscule, pe două benzi ascendente, colorate în cele două culori principale ale brandului – simulează strigătul plin de entuziasm al cuiva care tocmai a găsit un lucru pe care îl căuta de mult timp.
 
 
Pentru a asigura coerența grafică a brandului, au fost construite șabloane pentru toate materialele folosite în comunicare de Europa Travel. Aici pot fi văzute câteva dintre cele mai uzuale astfel de materiale: cărțile de vizită, un obiect promoțional, coperta mapei și un afiș.
 
 
Autocarele Europa Travel sunt un mijloc excelent de etalare a identității brandului. Ele sunt văzute săptămânal de zeci de mii de oameni, cu un vârf de expunere în sezonul de vară. Grafica pregătită pentru ele conține cele mai importante piese ale sistemului identitar: logoul, elementul cheie al sistemului grafic secundar și sloganul, acesta din urmă pe spatele autocarelor.
 
 
Regulile care trebuie urmate pentru a păstra integritatea brandului nu sunt nici prea multe și nici foarte complicate. Însă ele trebuie să fie respectate întru totul, deoarece în caz contrar identitatea Europa Travel ar putea avea de suferit. Ca să evităm eventualele neplăceri, am prins toate aceste indicații într-un manual de brand în patru părți: Platforma brandului, Identitatea verbală, Standarde grafice și Aplicații.
 
 

pentru același client

proiecte similare