Crug

 

Institutul Francez

Materiale tipărite

Prezent în 161 de țări, Institutul Francez este rețeaua culturală cu cea mai mare răspândire din întreaga lume. Manualul de identitate care ne-a fost dat spre studiu are 113 pagini și conține reguli pentru toate mediile de manifestare ale brandului. Însă documentul nu se rezumă la un set de reguli limitative, ci constituie mai degrabă un punct de pornire în realizarea unor lucrări grafice originale. Primul material făcut pentru Institut a fost calendarul pentru 2013.

 
Fiecărei luni îi corespunde câte o personalitate a culturii franceze pe care am prezentat-o sumar, în câteva cuvinte, și am ilustrat-o simbolic, printr-un desen în creion.
 
 
Calendarul îi pune la încercare mai ales pe curioși. Pentru a vedea desenul și textul care îi corespund unei anume luni, trebuie desprinsă bucata de hârtie care le acoperă, iar această operațiune are sens doar în momentul în care luna a luat sfârșit.
 
 
 
 
 
 
Pentru a livra detalii legate de cursuri, examene și tarife, am renunțat la clasica broșură în favoarea unui pliant. Acum, cei interesați pot să cuprindă dintr-o singură privire toată informația de care au nevoie.
 
 
 
 
 
Respectând în totalitate regulile din manualul de indentitate, am construit un material original, care promovează serviciile Institutului destinate celor care au nevoie de limba franceză în afaceri.
 
 

proiecte similare