Mattig
Materiale tipărite
Proiectul a constat în îmbogățirea limbajului grafic al unui brand a cărui poveste vizuală era deja bine pusă la punct. Eleganta identitate a grupului Mattig (Mattig Management, Mattig Accounting and Controlling și Mattig Audit) a fost construită în Elveția, țara mamă a companiei. Însă în momentul în care s-a dorit orientarea comunicării într-o oarecare măsură spre emoție, s-a constatat că manualul de identitate nu oferea suficient suport.
Aportul nostru la îmbogățirea brandului a constat într-un nou stil al imaginilor. Vizualurile fractalice pe care le-am folosit vorbesc într-o manieră caldă și încărcată de semnificație despre ordine și continuitate, valori pe care Mattig și le asumă în mod necondiționat.
Noul stil foto e folosit pe toate materialele importante tipărite pentru piața românească. După cum se poate vedea, abordarea propusă de noi se integrează bine în povestea identitară dezvoltată de graficienii elvețieni.
Tot la fractali trimite cu gândul și felicitarea pregătită pentru sfârșitul anului 2011. Elementul grafic de la care s-a pornit, majuscula M a fontului Frutiger 65 bold, este prima literă a logoului Mattig. Simbolul e folosit în toate situațiile în care, pe considerente de spațiu, nu e posibilă desfășurarea completă a logoului (de exemplu în browser pe post de iconiță favorită). Pornind de la acest semn am simulat un fulg de zăpadă, obținând astfel o metaforă vizuală adecvată contextului sărbătorilor de iarnă.