Mint Finishings
Identitate vizuală
Piața românească de tipar offset este una deosebit de competitivă. Despre identitățile vizuale ale marilor tipografii autohtone însă nu se poate spune același lucru. După un studiu atent al concurenței, concluzia la care am ajuns nu lăsa niciun echivoc: marii jucători ai acestei piețe stau foarte slab din punct de vedere al designului identitar. Acordând atenția cuvenită propriului brand, managementul Mint Finishings știa că urma să transmită un semnal puternic atât actualilor, cât mai ales potențialilor clienți.
În centrul identității vizuale se află stilul imaginilor. Subiectul fotografiilor nu sunt oamenii, ci mai degrabă operațiunile pe care aceștia vor să le ducă la bun sfârșit. Nu trebuie să se creadă că am evitat imaginile care prezintă pur și simplu dotarea tehnologică, deoarece tipografia are suficiente utilaje care merită să fie arătate.
Pagina web a companiei trebuia să îndeplinească două criterii: să spună cât mai bine povestea brandului și să le permită celor care intră în contact cu Mint Finishings în mediul online să trimită ușor mesaje și cereri de ofertă. La fel ca și în broșura de prezentare, am decis să facem din imagine ingredientul principal. Pozele îi arată vizitatorului cât de atentă e echipa de producție, cât de ridicat e nivelul dotării tehnologice, precum și o selecție cu unele dintre cele mai bune lucrări. Apăsați aici ca să vizitați site-ul tipografiei.
Interacțiunea clienților cu departamentul comercial e mult simplificată de formularul de cerere de ofertă. În pagina dedicată acestuia, clientul poate să-și configureze lucrarea fără a mai trebui să facă apel la unul dintre consultanți. Gândind variante grafice atât pentru tabletă, cât și pentru telefoanele mobile, am vrut să subliniem că Mint Finishings e un brand care se descurcă bine atunci când vine vorba despre noile tehnologii. În plus, acordând atenția cuvenită acestor lucruri, am vrut să le sugerăm variilor audiențe că au de-a face cu o companie care știe cum trebuie tratate detaliile atunci când e vorba despre comunicare, însă mai ales atunci când e vorba despre lucrări de tipar.