Crug

 

Senior Voyage

Naming & branding de produs

În momentul lansării, Senior Voyage era un produs cu multe atuuri pentru peisajul ofertei turistice din România. Publicul său țintă era reprezentat strict de oamenii în vârstă, iar programele turistice propuse erau parțial subvenționate. Trebuia găsit acel ton care să transmită cu succes toate avantajele brandului, unei audiențe atât de atentă la detalii precum seniorii.

 

Copacul, simbolul central al identității vizuale, este o metaforă pentru o senectute senină, demnă și lipsită de griji. Liniile neregulate care îi brăzdează coroana sunt o trimitere spre zona turistică, sugerând meridianele și paralele globului pământesc.

 
 
Perioadele în care se desfășoară sejururile Senior Voyage nu sunt vârfuri de sezon. Grație acestui detaliu, cei în vârstă au parte de liniștea mult dorită de-a lungul întregii vacanțe. Pachetele turistice sunt bine adaptate grupului țintă: călătorul poate opta pentru calmul unei anumite stațiuni, sau poate să profite de oferta culturală pe care i-o oferă numeroasele excursii propuse în program.
 
 

Cardul este vârful de lance al unui sistem de fidelizare care le permite turiștilor accesul spre o mulțime de reduceri și alte genuri de facilități. În principal, este vorba despre discounturi la cumpărarea pachetelor turistice și de bonusuri constând în excursii opționale gratuite.

 
 

Site-ul permite o navigare facilă și e foarte ușor de citit. Meniul principal are numai trei categorii, însă ele conțin toate informațiile esențiale. Restul aspectelor importante legate de brand sunt prinse într-un meniu secundar. De aici, vizitatorul poate să afle date despre destinațiile în care poate să ajungă alături de Senior Voyage, poate să își descarce programele în format electronic, poate să afle care este cea mai apropiată agenție de unde poate găsi acest produs și poate afla răspunsuri la cele mai frecvente întrebări.

 
 

proiecte similare