Crug

 

Trends by Adina Buzatu

Identitate vizuală

Adina Buzatu este una dintre răsfățatele Căii Victoriei. Clientela ei este alcătuită în exclusivitate din bărbați cu gusturi exersate, dar care nu se jenează să apeleze la sfaturile unui profesionist. Motivul pentru care o aleg pe Adina este că doresc să își facă o garderobă bine pusă la punct, în ton cu ultimele tendințe și cu propria personalitate. La Trends by Adina Buzatu, ei găsesc exact lucrurile de care au nevoie: branduri exclusiviste, materiale de calitate, sfaturi vestimentare și servicii post-vânzare exemplare.
 
Atunci când vine vorba despre stil, Adina este o autoritate. Reușește să asimileze rapid și să reinterpreteze tendințele, însă întotdeauna în ținutele ei capriciile modei sunt subordonate unor principii clasice ale eleganței. Această filosofie trebuia comunicată printr-un sistem identitar coerent. Drept urmare, în noul logo pătratul vorbește despre stabilitate, cromatica alb-negru despre clasic, iar literele groase despre masculinitate.
 
 
 
 

proiecte similare