Crug

 

Ursus

Noul simbol al brandului

La mijlocul lui 2012 între identitatea vizuală și notorietatea ”Regelui berii în România” exista un puternic dezechilibru. Deși iconografia Ursus era suficient de solidă, ea avea mare nevoie de un facelift care să o aducă la înălțimea personalității brandului.

 
Studiile arătau că cel mai puternic diferențiator vizual era, în mod detașat, simbolul ursului. Acesta apăruse odată cu brandul și trecuse prin mai multe avataruri de-a lungul vremii. Ultima execuție, care avea la momentul respectiv în jur de doi ani, nu se potrivea cu natura brandului. Ursul era într-atât de cuminte încât părea sedat. Noul urs trebuia să fie bărbătos și carismatic, trebuia să poată fi folosit împreună cu logotipul, dar să funcționeze bine și de unul singur. În plus, trebuia să aibă o căutătură directă, drept în ochii privitorului, nicidecum piezișă.
 
 

Am început proiectul căutând privirea corectă. În acest scop am selectat figurile unora dintre cei mai apreciați bărbați ai planetei și le-am tipărit pe cartonașe pe care le-am răspândit pe birouri. Nu căutam o privire anume, ci vroiam să înțelegem cum lucrează cu ochii aceste simboluri ale masculinității. Acest experiment ne-a ajutat mult în discuțiile înițiale cu clientul.

 
 

După ce am rezolvat problema căutăturii tot restul a venit de la sine. În final eram atât de siguri că ajunseserăm la soluția corectă, încât ni s-a părut complet inutil să propunem vreo altă execuție. Lucrarea noastră a câștigat pitch-ul, iar în momentul de față, noul simbol Ursus anunță plin de personalitate și de carismă proximitatea uneia dintre cele mai apreciate beri din România.

 
 

proiecte similare