În ce credem
-
1
Designul este un instrument de comunicare. Atunci când este gândit și executat bine, el se transformă în emoție și încredere, creând astfel loialitate față de brand.
-
2
Cheia oricărei forme de comunicare vizuală, fie ea afiș, broșură, carte, site sau banner web, constă în felul în care este ierarhizată informația. Un material cu informația structurată atent și consecvent este un material cu design bun, deoarece reușește să își transmită mesajul.
-
3
O mare parte din informația pe care o primim pe cale vizuală vine în formă scrisă. Cărți, ziare și reviste, website-uri, reclame de pe stradă, toate comunică ceva cu ajutorul literelor. De aceea, în lucrările noastre îi acordăm o atenție deosebită tipografiei, adică aspectului vizual al textului.
-
4
Ca să știm ce trebuie să spunem, trebuie să înțelegem foarte bine cine este clientul, cu ce se ocupă și încotro vrea să ajungă. De aceea, fiecare lucrare bună începe printr-o documentare temeinică.
-
5
Orice lucrare poate fi îmbunătățită. De aceea, e posibil ca din când în când să ne lăsăm purtați de pofta de perfecționism și să mai depășim termenele.
-
6
În cele mai multe cazuri, lucrările bune nu se pot face de azi pe mâine. Prin urmare, nici prețurile lor nu pot fi unele derizorii.