Crug

 

Lupii Albaștri

Identitate vizuală

Artele marțiale mixte – MMA-ul pentru pasionați – este un sport din ce în ce mai popular. Sălile de antrenament sunt tot mai pline, iar galele sunt vizionate de un public tot mai larg. Fenomenul a luat amploare nu numai în Statele Unite unde promoția Ultimate Fight Championship (UFC) sparge record după record, ci și în restul lumii. În România, deși fenomenul este abia la început, există deja câteva cluburi destul de puternice. Iar brandul cu identitatea cea mai bine pusă la punct din acest microunivers este Lupii Albaștri.

 

Activitatea din sală este coordonată de Liviu Ionescu, antrenorul principal și sufletul  Clubului Lupii Albaștri. Liviu a început să practice arte marțiale din adolescență, iar intrarea în lumea MMA-ului și-a făcut-o acum mai bine de zece ani. Cele mai importante titluri cucerite în cariera sa competițională sunt cel de campion mondial Kempo MMA și cel de vicecampion european Sambo Combat. În plus, din trei meciuri profesioniste are tot atâtea victorii.

 
 

În timp, cu răbdare și seriozitate, elevii ajung să stăpânească tehnici de lovire cu brațele și cu picioarele, proiectări și procedee de luptă la sol. Devin mai puternici, mai rapizi și au mai multă energie. Însă există și beneficii care depășesc zona performanțelor fizice. Astfel, după câțiva ani de antrenament, sportivii reușesc să se concentreze mai bine și, în mod inevitabil, devin mai siguri pe ei. „Țelul meu nu se rezumă la a crea campioni în sală. Obiectivul pe care îl urmăresc este ca elevii mei să devină niște ființe umane mai bune din toate punctele de vedere.” Viziunea lui Liviu este perfect sumarizată în aceste două propoziții, iar brandul pe care l-am creat a trebuia să ofere cadrul vizual care să permită comunicarea acestei atitudini. 

 
 

Simbolul din logo conține o dublă referință. El face trimitere la lupul dacic, stindardul de luptă al populației care acum 2.000 de ani trăia pe actualul teritoriu al României, și la dragonul asiatic, element simbolic intens folosit în imagistica popoarelor care practic au creat artele marțiale. Se poate spune despre el că într-o oarecare măsură e solemn, însă în niciun caz nu e violent sau amenințător.

 
 
 
 

Stilul foto este un ingredient principal în povestea vizuală a acestui brand. Ideea la care se face recurs fiecare imagine folosită în comunicarea Lupilor albaștri e meșteșugul. Și asta indiferent dacă e vorba despre o anume lovitură, despre o priză sau despre mimica unui luptător. Profunzimea mică de câmp și contrastul puternic al imaginilor alb-negru accentuează dinamica și dramatismul fiecărei imagini, făcându-le mai convingătoare.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

proiecte similare